Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на 164 ТС 90 г

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
    имам ся тамън една 164 ка на части на символични цени....



    Aма дебитомера не ти остана нали ?
    Че моя нещо ме предава напоследък .


    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

    Comment


    • #17
      имам сичко но ся прговарям за една глава и ще се събере сиг мотора
      от купето имам бая работи,,,,,
      имам и една портвана глава с валове за хвърляне някой ако я иска за 50 кинта...
      alfa 164 t.s ex
      tipo 2,0 16v turbo ex
      opel astra amnesia ex
      megane 2 ex
      alfa 159 jtd ех
      audi A6/S TQ 330+
      audi a4 b5 1,8 TQ 500++
      alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

      Comment


      • #18
        Иди в сервиз меджик кар в двора на аптечно, търси Коцето и му я остави да я види, ако не ти я поправи , пари няма да ти вземе, не му давай зор за бърз ремонт и мисля няма да съжаляваш.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #19
          Ще ти дам един съвет като майстор ,защото и аз ремонтирам коли пък и карам кола като твоята.Значи преди година и половина имах следния проблем.Колата палеше трудно, гърмеше на газ, прекъсваше, нямаше много мощност.И покрай олекотяването на колата си махнах алуминиевия декоративен(излишен) капак над свещите.И какво се получи, колата спря да пали, отварям предния капак -- пали, затварям капака угасва.Ебаси!!!
          Вкарах я в сервиза с отворен капак, угасих сички лампи и какво да видя, по сички кабели пробягват мълнии.Появяват се искри между кабелите и двигателя, и най-якото ,ако щете вярвайте имаше и искри между датчика на хол и ремъците.Тай ли айде нови кабели, после си смених и свещите щото си бяха износени, айде и капачки и палци.И сега а, няма мълнии, няма прекъсване, ах колко лесно и бързо пали, и почна повече да върви.Един майстор на времето каза ,че колата била палела бавно защото била такава, сложен двигател, той така бил направен ,че да повърти малко за да се развъртял и после палел.

          Моят съвет е да откачиш работещото делко и да закачиш неработещото да видиш как ще се държи и симптомите ще са си като на кола с 4 свещи и така всеки мислеш автомонтьор ще ти я оправи.
          Last edited by alfaracer; d.m.y г., 20:30.
          Alfa164 T.S 148++ HP
          Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ufo777 Покажи съобщение
            Здравейте колеги, от две години карам Алфа 164 туинс парк 2.0 90 година и съм от Пловдив. Карам я без проблеми до сега. Е случвало се е да изкочи нещо дребно, но за моя проблем не намерих нищо конкретно от търсачката и изчетох сумати материал. Колата взе сама да се форсира и да гасне без да има никакви проблеми с запалването. Това го прави независимо дали е топла или студена и дали е на скорост или не. След сума ти четене из форума реших да ида на диагностика и понеже съм от Пловдив реших че бош е реномирана фирма та я закарах на диогностика в бош сервиз на Скобелева майка. Зачаках си диагностиката но минаха два часа и ми казаха че май няма да е само зачистване на датчиците та се разходих. Обадиха се и казаха че са намерили проблема - изгоряла бобина 130 лева. Викам добре щом ще реши проблема действайте. Смениха я качи се собственика с мен да покарам и той взе да ми обяснява, че и свещите вече са ми за смяна, но за сега върви колата. Покарах няма и половин ден няколко кръстовища и почна отново същото. Върнах се и тогава ми казаха че трябвало да се смени задната част на едното делко, щото били износени палците и там където влизало делкото във вала бил разбит и вала към 300 лева за смяна на вал. Охо викам аз за тоя ремонт взех заем ся ново. Питам го какво можем да направим и той вика да изключим едното делко че се разминавали дъгите с повече от седем градуса. Изключил вика здравото делко и оставил разбитото. Изключил и новата бобина дето не мога да разбера дали е нова, щото като излязох втория път от сервиза колата спря да пали както трябва, а до тогава не съм имал никога проблеми с паленето. Интересно че след като изключи едното делко колата взе да мърка и не губа никаква мощност. Питох го ще се отрази ли на разход на гориво, мощност - вика не та ся върви. Но ме жегва нещо от вътре, що спря новата бобина? Знае ли къде е проблема? Когато го попитах какво ще правим с бобината след като не решава проблема - ми вика ще седи за резервни части , все едно отидох да си купя резервни части. Помогнете колеги кажете от какво може да е проблема, четох нещо за датчих на Хол който бил под десния калник и ако е намаслен може да прави проблеми, същи и за дроселите четох. Иначе за МПХ го питах каза че са го чистили не е от него пък и на едно делко колата работи мъркащо хубаво от вътре не мога да я чуя. Стархувам се че така натоварвам нещо и ще изплющи я свещ я кабел я нещо друго. Тоя ми обясни че втората искра била за по добро изгаряне , тоест за екологията , а не че се отразява нещо мотора . Помогнете колеги имате ли идея какво може да е и какво да правя с бобината? Старата вика че я хвърлил ма като е изключил новата и ми прави проблеми с паленето може и някоя дефектна да си е изписал ? Колкото до дебитомера, нали ако е от него ще имам проблем и когато съм с едно делко....
            Колега не искам да ти пълня главата с глупости за това какъв може да ти е проблема....факта е,че тук във форума трудно ще се намери решение на проблема ти.Затова ще ти кажа къде в Пловдив да идеш и да ти оправят колата...тва е единствения сервиз за диагностика и елкон в този град,където са виждали коли като нашите и знаят какво да правят.
            Сервиза се нарича Перфект и се намира на бул.6-ти септември като се движиш по-посока от центъра към столипиново преди М.Бриколаж в дясно(на 100-тина метра преди бриколажа)...Иван се казва човека и кара една червена 33-ка и просто си разбира много от работата...
            Аз имах проблем 2 години почти,с който се борих и сам и с майстори и не можах да го разреша и именно този човек ми оправи колата.Давам ти и телефон да се разберете:0888715796;0899595113.Бул."6-ти септември" №242 е адреса.
            Успех и стискам палци!
            sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
            Ex...
            Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

            Comment

            Working...
            X